Neeeeej! ;(

Nu kanske vissa börjar tro att detta inlägg handlar om träningen igår, med tanke på den oerhört dramatiska rubriken.
Men nej, det gör den inte.
Träningen gick ganska så bra igår, vi tränade inkallning och ställande men emellanåt försökte vi oss på apport och fot också. Zeus var en av de få som inte smet när vi körde inkallningen, dock kutade han bara förbi mig där ett par gånger, gräset luktade ju så gott...

Nej, detta inlägg handlar om vår soffa!
Jag var överlycklig när jag tidigare fick ett tips om att lite diskmedel på en fuktig trasa skulle funka finfint för att få bort dreggel från en soffa som egentligen ska kemtvättas. Ännu lyckligare blev jag häromdagen när jag prövade på det hela, och det funkade! Men lyckan var kortvarig.
Igår hittade vi detta! :O

Jävla skit! Han har smygit till soffan när vi inte sett och totalgeggat ner den med hans stora hängläppar, som jag kan lova just hade varit i vattenskålen.
Oh well, vi får väl skylla oss själva, detta är livet man får leva när man har en jycke som Snoob :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0