Snart är vi hundägare!

Eller rättare sagt, Presaägare! Till och med ännu bättre!
Mindre än 20 timmar kvar nu.. jag hoppas att dagen kommer gå fort! Vi kliver upp vid 03-tiden inatt och ska försöka åka innan 04. Det är ju trots allt över 10 timmars körning.

Igår köpte vi det sista av vad vi behöver gällande hundtillbehör, en bädd och matskålar.
Hittils har vi lyckats få ihop...
Hundbädd? -Check!
Matskålar med tillhörande ställning? -Check!
Hundmat? -Check! (beställd i tisdags)
Halsband och koppel? -Check!
Kloklippare? -Check!
Bajspåsar? -Check!
Klicker + 3 klickerträningsböcker? -Check!
Lek-knut? -Check!
Kamprulle? -Check!
Hundgodisar? -Check!
Mini-tuggben? -Check!

Jag tror det är allt.. har vi glömt något?

Fick lite nya bilder igår, plus en video på de små monstrena. Trodde inte att man kunde längta mer än vad vi redan gör!
image39 image40
image41

Idag har vi, vad andra kallar, "dåligt väder". Det regnar. I love it! Då kan man sitta vid datorn utan att behöva ha persiennerna nere :D
Det skulle ha varit lite mörkare ute så man kunde tända lite ljus och sätta sig ner med en bok och en god kopp te också.
Men istället blir det att åka iväg till Luleå med Hanna för att titta på lite kläder. Själv ska jag nog inte spendera ett öre. Jag har shoppat tillräckligt denna månaden, vi fick ju trots allt hem vår sprillans nya dataskärm igår. OM jag köper nåt så blir det nog lite scrapbooking grejer.
Till mammas 57-års dag blir det nämligen ett litet scrapbook album. Kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh vad skoj att få bli hundägare:) Ta vara på valptiden nu, de är så tokiga när de är så där pluttiga!

2007-06-28 @ 07:49:20
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Hanna

Och inte köpte du nå i Luleå heller :D

2007-07-02 @ 23:26:38
Postat av: Jessie

Gud vilken söt liten kille =)

2007-08-05 @ 19:20:09
URL: http://www.diesel-borje.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0