Här var det dåligt med uppdateringar!

Här uppe i norr har det inte hänt så mycket, förutom att vädret har varit hit och tillbaka. Moder jord och fader himmel verkar ha lite beslutsångest.
Just nu har vi en massa rolig snö! (och en massa is, men vi håller oss till det positiva här)
Igår var det en jättefin dag, det var ganska varmt och regnade inte, så vi tog oss en trip till skogen för lite bus!
image110
Inte så sugen på att vakna?

image111
En vanlig grej som vi gör, smyger på varandra :D

image112
Lilla bäbis! Tiden går så fort, snart 9 månader!

De där var i princip de enda bilderna som blev bra, resten ser ut typ så här;
image113
Herrn är aningen svår att fånga på bild :)
49 kilo väger han nu, försökte mäta honom igår och som det verkar så är han nu hela 73 centimeter hög! Han blev stor, vår lille pojke!
Men han kan vara stor eller liten, grön eller blå.. vi älskar honom ändå :)

Vi har börjat få kommentarer om hur lugn han är nu, så det mesta av trotset har nog börjat avta nu. Han får inte längre bus-fnatt så fort vi har varit ute. Det fick han förut. Hade man varit ute och snabbkissat, gått en lång promenad eller sprungit och busat i en timma eller två så skulle han ALLTID skutta och busa när han kom in.
Nu går han bara lugnt och lägger sig, jag är så stolt ;)

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Hej hopp... eller ska jag säga Hoooj? =P (vet inte om ni säger så, min släkting snackar någon form av pitebonska & säger så iaf.) Vad du/ni är duktiga med er blogg & designen... måste bara säga det! Inspirerad av att ni mätt & vägt Zeus så mätte jag Ymer för att få se om han också växt. Jag fick det till 68 cm... o_O vilka bjässar det blev då. Zeus är som vanligt mycket vacker... ha det underbart!!

2008-01-25 @ 06:23:35
URL: http://oka042.blogg.se
Postat av: Anje

Tackar för grattandet! :) Ja faktum e att jag känner mej SÅ gammal. Haha.. Men men, livets gång. (t o m DET lät gammalt..)
Hoppas allt e bra med er. Kul att se bilder av den "lille".. ;)

2008-01-30 @ 04:33:17
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0