Adjö, sommaren!

Nu börjar man verkligen märka att sommaren försvinner allt mer. Dåligt väder och mycket regn :/
Har inte varit och badat på ett tag, och det saknar jag. Zeus trivs så bra på stranden, han får ju gräva hur mycket han vill! :D

Det är så roligt att ha honom hemma och att se honom växa upp.
Han har verkligen en unik personlighet. Hans smeknamn är Dr. Snubbles och TROTSAREN. Ja, han snubblar på sig själv och ääääälskar att trotsa!

Det roligaste är att få se hans personlighet utvecklas och det kommer fram mer och mer saker som han älskar, och även inte älskar.
Han gillar inte regn och mopeder! Dock är han väldigt förtjust i grisöron, gamla damer och barn. Saker som han över allt annat älskar är självklart att busa, sova och min bror!

Min bror åkte hem idag igen efter att besökt oss från Barcelona. Bror och hund kom snabbt överrens och jag skulle vilja säga att de är bästa vänner nu :)

image65

Stor börjar han bli också! (det har jag sagt i flera veckor nu)
Vi väger honom varje söndag, så det är dags snart igen. Förra veckan låg vikten på 21.1 om jag inte minns fel, får väl se hur mycket vårt lilla monster gått up på 7 ynka dagar.

Jag tycker då i alla fall att han är den lilla bäbisen vi åkte och hämtade för snart 2 månader sen, och det kommer jag säkert fortfarande tro när han har blivit en stor megamysboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0