HÖST!

Nu är hösten här, på allvar!
Det har varit "dåligt väder" idag, dvs regn. Jag har absolut ingenting emot regn, dock har sambon och hunden det, så jag får väl ge med mig och säga dåligt väder istället för mysväder :)

Häromdagen fick monstret ett nytt halsband och han blev sååå fin!
image66
En hundring hos Jens, helt okej tycker vi!
Just nu är han faktiskt ett monster, tro det eller ej. Hans nya hobby är nog att trotsa, och att bita.
Han har tappat ganska många tänder nu, så det kliar väl och håller på. För han ska bita (eller för det mesta nafsa, han biter sällan "på riktigt") händer, fötter, öron. Fast det där med öronen får man skylla sig själv för, det är endast när man lägger sig på golvet för att mysa :)
Sen gillar han att bus-morra. Morra när han vill busa men inte får.
Han morrar åt mig, åt Andreas, åt våra när och kära, och tyvärr även åt grannarna, mest i hissen. Problemet där är att det bor två pensionärer på vår våning, och de är båda hundrädda. Den ena gillar honom ändå, hon tycker att han är så fin i pälsen och brukar klappa honom. Den andra brukar beundra honom på ett avstånd. Jag har sagt åt dem båda att det inte är någon fara när han morrar åt dem, att det endast är för att han vill busa med dem. Men den ena (på-håll-beundraren) kommer aldrig ihåg det.
Ibland undrar jag om hon ens kommer ihåg vem vi är, och vi har bott bredvid henne i ett år. Så jag får berätta för henne what the deal is när han morrar typ 4 gånger i veckan.

Han har börjat försöka smyga sig upp i soffan och i sängen också. Han är riktigt sneaky, man hör aldrig när han hoppar upp där! Idag upptäckte jag det genom att han ramlade ner från soffan medan jag satt vid datorn.
Vår kära lilla Snubbles, snubblar sig genom livet ♥

Kommentarer
Postat av: Annalena & Peter

Hej!
Kul att ni kikade in på vår blogg. Ja nu får vi snart också vår Presa =D Ymer som han kommer heta. Zeus är jättefin! Hur gammal är han nu? En riktigt stor kille.. =) Vi kommer länka till er blogg, ni får väl hojta till om d inte är okej.. Såg att ni bor i piteå, kommer själv från norrland hehe =) ha d så bra! Mvh / Annalena

2007-08-30 @ 19:15:57
URL: http://oka042.blogg.se
Postat av: Annalena

Wow vilken fin blogg!! Snyggt! kan knappt något om hur man gör. Gillar översta bilden med storyn om zeus ;) Hur är det där uppe? Vi har faktiskt fint väder här idag... peppar, peppar.. haha. Ja ha det så bra så länge så höres vi... tack för länken!! ;)

2007-09-01 @ 10:20:17
URL: http://oka042.blogg.se
Postat av: Natha

sån fin hund :)

2007-09-01 @ 16:02:54
URL: http://metrobloggen.se/glitterdroppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0