Fotosession med Sofia

Igår kom Sanna och Hanna förbi. De hade nåt fotoprojekt på gång och hade egentligen tänkt ta en massa kort på mig (trots mina protester), men det bestämdes att lilla Sofia skulle fotas istället.
Jag kände mig väldigt stolt att jag vågade ta upp henne alldeles själv. Andreas var inte ens hemma och det var ett tag sen hon fick en insekt, då brukar hon bli lite jumpy.
Inte att hon är farlig eller så, men jag lovar, fastän hon är så liten så är hon snabb!
Idag ska hon dock få en syrsa för att hon var så duktig igår :)

image10
Skulle ha blivit riktigt snygg om den var lite mer i fokus!

image11

Hon är allt snygg, vår lilla gumma :)

Kommentarer
Postat av: Johanna o gänget

Huuu.. det var en hemsk sak :-) något sånt skulle jag aldrig vågat ha i närheten. Vi tackar för orden i bloggen.. Thea är en liten tjej med många miner och man smälter som smör i solsken när man tittar på henne och hundarna är underbara. Verkligen "min" ras, perfekt storlek, hårlag och bra temprament! Läste att ni tittat på presa. Tjusiga hundar!

2007-03-30 @ 14:16:39
URL: http://johannak06.blogg.se
Postat av: Anje

Åh, spindlar e respektfulla! Jag e själv ganska livrädd, men vill ändå ha en! Konstigt hur man e. :)

2007-05-04 @ 10:03:47
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0