Nu får jag ta och skärpa mig!

Jag är så himla dålig på att uppdatera denna blogg, fy fy! Vi har drygt 10 besökare som kommer varje dag, och jag tvivlar att de kommer för att kolla på gamla inlägg som har legat och ruttnat i all evighet :P

Idag är det jätteskönt väder! I morse var det TJUGO grader i solen, dock kan jag konstatera att det absolut inte var så pass varmt när man väl tog sig ut. Tur att jag är van att ha täckbyxor, halsduk och mössa :)
Tack vare det underbara vädret idag så hade jag tänkt mig att vi skulle gå en långpromenad. Jycken älskar dom och jag får ju extramotion :)
Ska åka iväg och träna lite tidigare idag då Theres undrade om vi ville komma förbi lite senare, så då åker jag dit när Andreas drar till gymet. Då får Zeus träffa hans två favoritflickor, Segra och Ettan. Sen har Theres två till hundar på låns, så vi får väl se vad som händer då!
Bilduppdatering senare om jag kommer ihåg att ta med mig kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0