Valborg!

Vilken underbar Valborgshelg vi har haft!
För det första så har det betytt mycket ledighet för Andreas, sen har vi haft SUPERBRA väder, sen har vi grillat en massa och Zeus har fått leka med hans bästa vän, Varga.

Vi har hittat ett jättebra grillställe som ligger en bit bort härifrån. Den har både två eldstäder plus en stuga som man kan vara inne och grilla i om det är dåligt väder. Det ligger nere vid vattnet och är verkligen jättefint! Men vi får nog passa på medan isen ligger på för det är tydligen ett bra fiskeställe och jag tvivlar på att det är någon hit att ha ett gäng jyckar rantandes runt medan de försöker få nåt på kroken.
Vi (läs; JAG) är lite oroliga över att Zeus har en tendens att vilja springa på isen. Snart finns nog inte isen längre och jag vill inte vara den som måste skutta ner i en isvak för att hämta honom. Men han är ju och plaskar i pölar där borta vilket är ett bra tecken, i somras HATADE han verkligen att bada så jag hoppas att han kommit över den nojan nu.
Här är lite bilder, the best of, skulle man kunna säga. Resten finns här.

image152
Zeus och pappa

image147
Älskling solar ;)

image148
Zeus bästis!

image149
Casper, aka. Knask

image150
Supersnygging!

image151
Zeus och Varga i en pöl, mitt i ett sandtag.

image153
Verkligen jättefint ställe.

Det var allt från oss denna gång. Men vi ska förhoppningsvis iväg till Älvsbyn imorgon för att se Theres tävla än en gång, så då kanske vi kommer med lite mer uppdateringar efter det :)

Och här är förresten en liten video på Zeus och Varga som jag filmade idag.
Varga hade en pinne och den ville Zeus ha, därför står han och dumskäller på henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0